У світі конкуренція між компаніями досягла небачених масштабів. Сплеск інформаційних технологій та соціальних мереж посилив ситуацію, перетворивши ринок на справжню боротьбу за увагу споживачів. У разі формування сильного бренду стає невід'ємною частиною успішної діяльності організацій.
Бренд – це комплекс усієї асоціативної інформації, пов'язаної з певною компанією, товаром чи послугою. Він є сукупністю сприйняттів та очікувань, які викликає у споживачів певний товар чи компанія. Компанія, що володіє сильним брендом, має переваги в конкурентній боротьбі, оскільки у неї вже сформована довіра і лояльність з боку споживачів.
Однак стати володарем сильного бренду не так просто. Від компанії вимагається ретельне планування та безперервна робота над його формуванням. Багато компонентів, таких як логотип, слоган, кольорова гама, а також якість товару або послуги, впливають на сприйняття та впізнаваність бренду. Успішним формуванням бренду займаються фахівці в галузі маркетингу та реклами, які розробляють стратегію просування та створюють унікальний образ компанії.
Бренд | Визначення |
---|---|
Бренд | Бренд – це ім'я, знак, символ, логотип, дизайн або комбіноване опис, що дозволяє ідентифікувати та відрізнити товари чи послуги одного виробника від товарів чи послуг інших виробників. |
Виробник | Виробник – це компанія, яка займається виробництвом товарів чи наданням послуг. |
Ідентифікація | Ідентифікація – це процес визначення та розрізнення бренду на основі його характеристик, таких як назва, логотип, дизайн та інші елементи. |
Диференціація | Диференціація – це спосіб використання унікальних особливостей бренду для створення переваг перед конкурентами та залучення клієнтів. |
Позиціювання | Позиціонування – це позиція бренду на ринку або у свідомості споживачів, яка визначає його унікальну пропозицію та конкурентні переваги. |
Лояльність | Лояльність – це рівень відданості та довіри споживача до бренду, які призводять до повторних покупок та рекомендацій. |
Що потрібно для того, щоб зробити свій бренд?
Зміст:
Процес створення бренду
- Аналіз ринку та бриф;
- Розробка позиціонування;
- Розробка бренд-платформи;
- Неймінг;
- Розробка фірмового стилю;
- створення стратегії комунікації;
- Розробка брендбука та гайдлайну.
Що таке бренд своїми словами?
У перекладі з англійської brand – марка, тавро, знак. Простими словами бренд – сукупність властивостей, асоціацій та образів. Вони дозволяють продукту стати впізнаваним серед цільової аудиторії та виділятися на тлі конкурентів.
Який товар вважається брендом?
Фахівці з маркетингу стверджують, що таке бренд і для чого він потрібен якщо понад 20% споживачів позитивно оцінюють будь-який товар, його можна називати брендом. Іншими словами, бренд – це персоніфікована торгова марка, яка зафіксувалась у свідомості значної частини цільової аудиторії.
Що означає створити власний бренд?
Брендінг – це процес створення образу компанії, його просування та закріплення у свідомості цільової аудиторії. Якщо говорити простими словами, брендинг це процес управління брендом.